Politica de livrare și retur a comenzilor
Politica de Livrare a Comenzii – Maternity Club
Produsele și serviciile comercializate prin intermediul site-ului Maternity Club sunt servicii care se desfășoară la sediul clubului nostru. Comenzile plasate online reprezintă rezervarea și achiziția anticipată a acestor servicii, urmând ca livrarea efectivă să aibă loc la data și ora programată, direct în cadrul Maternity Club.
După finalizarea comenzii și confirmarea plății, veți primi pe e-mail un mesaj de confirmare care va conține toate detaliile relevante: denumirea serviciului achiziționat, informatii despre modul în care se poate programa serviciul, precum și eventuale informații suplimentare necesare pentru participarea la sesiune.
Serviciile achiziționate nu se livrează fizic sau electronic, ci se consumă în locația clubului noastru la momentul stabilit împreună cu clientul. Accesul la serviciile achiziționate se face pe baza confirmării rezervării și a prezentării la club la ora programată.
În cazul în care doriți reprogramarea sau anularea unei sesiuni, vă rugăm să ne contactați cu cel puțin 24 de ore înainte de ora stabilită, în conformitate cu politica noastră de reprogramare și anulare.
Maternity Club își rezervă dreptul de a modifica programările în situații excepționale, caz în care vom informa clienții în cel mai scurt timp posibil și vom oferi alternative rezonabile.
Pentru orice întrebări legate de comenzi și livrare, ne puteți contacta la adresa de e-mail maternitycluj@yahoo.com sau la numărul de telefon 0748 178 746.
Politica de retur
Valabilitatea abonamentelor este specificată pe site pentru fiecare tip de abonament. Dacă se dorește anularea unui abonament deja plătit, se face o sesizare pe una dintre căile de comunicare menționate, iar în cel mai scurt timp, banii vor fi restituiți prin metoda aleasă de dvs, daca nu a fost depășită perioada de valabilitate din momentul începerii primei ședințe.
În cazul în care pacientul dorește să anuleze programarea, este obligat să anunțe cu cel puțin 4 ore înainte. În caz contrar, ședința se consideră efectuată și va fi scăzută din abonamentul achitat.